woensdag 4 september 2013

Ingeloot

Hallo,

Yeej ik ben ingeloot. Ik was het eigenlijk een beetje vergeten dat er nog een naloting zou komen van de opleiding die ik zo graag wil doen, dus ik kwam thuis en even mijn mail checken en ja hoor daar staat het.
Je bent ingeloot voor onderstaande opleiding. Je ontvangt hierover een brief van DUO 
Helemaal blij natuurlijk, maar ja nu moet je alles gaan afzeggen, volleybal en school en moet je snel kamers gaan zoeken in Utrecht.
Dus helemaal blij, dus als iemand nog een kamer weet ik Utrecht of Zeist hoor ik het graag.

Geerte

2 opmerkingen:

  1. Dat is super leuk!! Gefeliciteerd.
    Wel jammer dat dit zo laat pas gebeurd.
    Wat voor soort opleiding ga je dan doen?? (heb nog niet alles op je blog bij gelezen nl... )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga medische hulpverlening doen in Utrecht.

    BeantwoordenVerwijderen