dinsdag 30 juli 2013

Jarig zijn.

Over 2 weken ben ik jarig, en wat heb ik daar zin in zeg (not). Ik vier eigenlijk nooit mijn verjaardag met vriendinnen maar alleen met familie maar omdat ik dit jaar niet op vakantie ga dacht ik laat ik mijn verjaardag een keer echt vieren.
Dus maar beginnen met een datum prikken en vriendinnen uitnodigen. Tsjah het is midden in de vakantie, dus bijna iedereen is op vakantie en de rest moet werken. Ik heb nu geteld wel 3 vriendinnen die wel kunnen. Ik baal er een beetje van, ik snap dat zij er ook niets aan kunnen doen maar het motiveert niet echt om mijn verjaardag nog te houden. Dus nu gewoon afzeggen? of toch door laten gaan, en wat minder goede vrienden uitnodigen? Dilemma, maar 1 ding is zeker volgend jaar doe ik het niet weer.

Geerte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten